slide show

En solig vårdag


RUBRIKEN HAR JU INTE DIREKT ME BILDERNA ATT GÖRA ;)
Jag var så otroligt taggad på att gå ut i solen och fota självporträtt!
När jag är ute med stativet, kameran och reflexskärmen hinner jag ta en bild, SEN DÖR KAMERAN!!! Blev lite sur då fast endå inte, jag är så glad över att det är vackert väder så ajg kan typ inte vara arg! Hoppas vädret kommer fortsätta såhär! :) Bilderna har mamma tagit, jag och mamma fotograferade på stranden i vintras och hon passade på när jag var i action!

Jättesugen på att fotografera nu!
Åh, förästen så är det ju konfirmationstider nu, så om det är någon som vill ha hjälp med sånt där kort som man ger eller bli fotad i kyrkan eller nått sånt så ställer jag gärna upp! Maila mig ([email protected]) eller komentera.

Nu ska jag iaf ta tag i mitt liv och plugga lite...

NRphotos

härliga bilder! :)

Datum: 2011-03-16 | Tid: 15:42:56 |
Hemsida: http://naemirosander.blogg.se/
Olivia

Vilka supermysiga bilder! :)

Kram

Datum: 2011-03-16 | Tid: 15:42:56 |
Hemsida: http://fotobyolivia.blogg.se/
klara

oj vilken inspirerande och fin blogg! jag har alltid vart intresserad av just detta, hehe nu blev jag ju glad. och du var också väldigt fin :)

du får gärna ställa några frågor på min frågestund i bloggen! det hade vart jättekul. kram

Datum: 2011-03-16 | Tid: 15:42:56 |
Hemsida: http://bloggfen.blogg.se/












Trackback
Kajsa Bjäräng är mitt namn, jag är född -96 och är 16 vintrar gammal. Det här är min blogg där jag lägger upp bilder och delar med mig av mitt liv. Jag är en glad och sprallig tjej som lever i en stad som heter Falkenberg, jag går mitt första år på Estet Musik och älskar det. Låter lite som vilken blogg som hellst va? Men det är det inte, för den här bloggen är superdupermegaascool! Bli cool som mig? Klicka här!

KAJSABJARANG.BLOGG.SE
Du har nu hittat hit till min blogg som jag startade våren 2010. Sedan dess har det varit en fotoblogg, men fotointresset är inte längre lika stort och därför är detta nu bara en vanlig liten blogg. You only live once så bara läs lixom! xdd :PpppPPp


Vill du kontakta mig? Klicka här!


         

    2010
   Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2013
Januari Februari






alla bilder ifrån tumblr.com