slide show

101213

Ligger i min nya dubbelsäng, i mitt nya rum, trivs riktigt bra här. Ska fixa lite bilder så ni få se. Detta blir mest ett tråkigt inlägg tror jag, vet inte riktigt har ju inte direkt tänkt ut vad jag ska skriva. Jag har pysslat en massa med designen här på bloggen vilket känns roligt och motiverande. Nu ska jag bara köpa nytt objektiv också så kommer det hända grejer här ska ni veta.
 
För övrigt funkar livet bra, har finaste klassen på denna jord som jag trivs jättebra med. Massamassa plugg har det varit denna terminen, eller mycket för att vara estet antar jag, ska kanske inte klaga igentligen. Just nu är det åttan vi håller på med i skolan. Kan knappt hålla mig inför åttanveckan. Ska bli så himla roligt och åh de bara pirrar i kroppen av tanken.
 
Hade gehörprov idag i skolan. Nivet sådär så man ska höra hur långt det är mellan två toner de tar, om ackorden är dur eller moll, maj7 eller 7, ja men massa sånt helt enkelt. Gick faktiskt mycket bättre än förväntat och ska bli kul att få veta resultatet. Nu ska jag återgå till min dödstråkiga engelskabok som ska vara färdigläst tills på torsdag. pust. Hörs kanske snart igen ingen som vet
 
 
 
 
 
 

floffie

Hej, hoppas du får en bra dag!

Datum: 2013-12-10 | Tid: 21:16:00 |












Trackback
Kajsa Bjäräng är mitt namn, jag är född -96 och är 16 vintrar gammal. Det här är min blogg där jag lägger upp bilder och delar med mig av mitt liv. Jag är en glad och sprallig tjej som lever i en stad som heter Falkenberg, jag går mitt första år på Estet Musik och älskar det. Låter lite som vilken blogg som hellst va? Men det är det inte, för den här bloggen är superdupermegaascool! Bli cool som mig? Klicka här!

KAJSABJARANG.BLOGG.SE
Du har nu hittat hit till min blogg som jag startade våren 2010. Sedan dess har det varit en fotoblogg, men fotointresset är inte längre lika stort och därför är detta nu bara en vanlig liten blogg. You only live once så bara läs lixom! xdd :PpppPPp


Vill du kontakta mig? Klicka här!


         

    2010
   Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2013
Januari Februari






alla bilder ifrån tumblr.com