slide show

dom säger att våra drömmar är för stora men vi kommer aldrig, aldrig att förlora

En mix av mig idag helt enkelt
Bilden längst till vänster hittade jag imorse på bussen, garvade som tusan, sen blev det bara värre o värre, varit på dåligt humör hela dagen typ. Det värsta var nog att jag missade bussen med 1 min. Den sved kan jag säga. Tog ut min ilska på gymmet med syrran. När jag kom hem satte jag mig för att räkna matte och kännde mig lite som kinesen till höger. Helt lost med andra ord. Nu är det en vända candy crush till och sen dags att sova

Elin

Härlig blogg<3 Du har världens finaste inspiration och du skriver mycket bra! <3 Snälla, skulle du kunna kommentera något om hur du tycker min blogg är och kanske ge mig lite förslag om vad jag ska förändra eller börja göra något? Ha en fortsatt trevlig dag! Kram!

Datum: 2013-03-21 | Tid: 22:40:00 |
Hemsida: http://ehecktors.blogg.se
marina

Vilken fin bakgrund du har på bloggen! :)

Datum: 2013-03-21 | Tid: 22:40:00 |
Hemsida: http://marinapalme.blogg.se
ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Tänkte bara tipsa om min grymma tävling där du kan vinna guiden Explore Food som innehåller matupplevelser till ett värde av 20 000 kr! :D
http://adaras.se/2013/may/tavling-vinn-upplevelseboken-explore-food.html#comment

Datum: 2013-03-21 | Tid: 22:40:00 |
Hemsida: http://adaras.se












Trackback
Kajsa Bjäräng är mitt namn, jag är född -96 och är 16 vintrar gammal. Det här är min blogg där jag lägger upp bilder och delar med mig av mitt liv. Jag är en glad och sprallig tjej som lever i en stad som heter Falkenberg, jag går mitt första år på Estet Musik och älskar det. Låter lite som vilken blogg som hellst va? Men det är det inte, för den här bloggen är superdupermegaascool! Bli cool som mig? Klicka här!

KAJSABJARANG.BLOGG.SE
Du har nu hittat hit till min blogg som jag startade våren 2010. Sedan dess har det varit en fotoblogg, men fotointresset är inte längre lika stort och därför är detta nu bara en vanlig liten blogg. You only live once så bara läs lixom! xdd :PpppPPp


Vill du kontakta mig? Klicka här!


         

    2010
   Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2013
Januari Februari






alla bilder ifrån tumblr.com