slide show

only know you love her when you let her go, and you let her go

Drömmer mig bort i barbenta ben en dag i början av juni
Vill inte frysa längre nu, jag går konstant och skakar. Är så less på livet just nu. Saker händer så man liksom bara vill krypa under täcket o bo där ett tag, hade inte varit fel. Jag och min fina lillebror som jag gillar så mycket (ibland) satt innan och kollade video på husbilen vi ska bo i när vi rullar igenom hela Kalifornien, den var fet kan jag säga, blev så taggad, att få komma bort. Endast 80 dagar kvar. Håll ut kajjan!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

snygg header!

Svar: taack, fin blogg du har! :)
Kajsa Bjärängs fotoblogg

Datum: 2013-03-19 | Tid: 21:47:24 |
Hemsida: http://beattriicee.blogg.se
MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

fin :)

Datum: 2013-03-19 | Tid: 21:47:24 |
Hemsida: http://malinsundin.blogg.se
Tove Kjaerran

Himla fina bilder! :)

Datum: 2013-03-19 | Tid: 21:47:24 |
Hemsida: http://tovekjaerran.blogg.se/












Trackback
Kajsa Bjäräng är mitt namn, jag är född -96 och är 16 vintrar gammal. Det här är min blogg där jag lägger upp bilder och delar med mig av mitt liv. Jag är en glad och sprallig tjej som lever i en stad som heter Falkenberg, jag går mitt första år på Estet Musik och älskar det. Låter lite som vilken blogg som hellst va? Men det är det inte, för den här bloggen är superdupermegaascool! Bli cool som mig? Klicka här!

KAJSABJARANG.BLOGG.SE
Du har nu hittat hit till min blogg som jag startade våren 2010. Sedan dess har det varit en fotoblogg, men fotointresset är inte längre lika stort och därför är detta nu bara en vanlig liten blogg. You only live once så bara läs lixom! xdd :PpppPPp


Vill du kontakta mig? Klicka här!


         

    2010
   Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2013
Januari Februari






alla bilder ifrån tumblr.com