slide show

Tack för alla grattis!


Tamron 70-300mm f/4-5.6

Bilderna är tagna med nya objektivet
ohhyeaaah ;) Det fungerar superbra och imorgon ska jag ut och fota småfåglar, har verkligen längtat efter att få göra det (a) Just nu har jag otroligt ont i halsen och fryser som en liten ekorre. tror jag börjar bli sjuk. MEN NEJ! jag får inte bli sjuk, jag som ska hitta på roliga saker i helgen...

Tack för alla grattis!
superroligt att så många har grattat mig! :) känns roligt! Jag vet att jag lovade att visa bilder på vad jag fick men jag har inte haft tid. Vart på konfirmationhela dagen och när jag kom hem var det inte ljust. Attans bananer ;/ men ska försöka imorgon!

NINA

underbara bilder! och grattis i efterskott! :D

Datum: 2010-12-14 | Tid: 19:39:28 |
Hemsida: http://ninasliiiv.blogg.se/
Anonym

Krya på dig.

Datum: 2010-12-14 | Tid: 19:39:28 |
bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

Datum: 2010-12-14 | Tid: 19:39:28 |
Hemsida: http://www.lovemercury.se/?p=1845
simone

vackra foton :)

Datum: 2010-12-14 | Tid: 19:39:28 |
Hemsida: http://fattybom.se
Anonym

Haft en bra dag sötnos? =)

Datum: 2010-12-14 | Tid: 19:39:28 |
Hemsida: http://alinah.se












Trackback
Kajsa Bjäräng är mitt namn, jag är född -96 och är 16 vintrar gammal. Det här är min blogg där jag lägger upp bilder och delar med mig av mitt liv. Jag är en glad och sprallig tjej som lever i en stad som heter Falkenberg, jag går mitt första år på Estet Musik och älskar det. Låter lite som vilken blogg som hellst va? Men det är det inte, för den här bloggen är superdupermegaascool! Bli cool som mig? Klicka här!

KAJSABJARANG.BLOGG.SE
Du har nu hittat hit till min blogg som jag startade våren 2010. Sedan dess har det varit en fotoblogg, men fotointresset är inte längre lika stort och därför är detta nu bara en vanlig liten blogg. You only live once så bara läs lixom! xdd :PpppPPp


Vill du kontakta mig? Klicka här!


         

    2010
   Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2013
Januari Februari






alla bilder ifrån tumblr.com