slide show

my new guitarr

Min konfirmationspresent från familjen

Kan ju itne säga att jag är annat än överlycklig. Jag har fått en halvakustisk gitarr ( den går att koppla in i högtalare ) och den är hur skön som hellst att spela på! Supernöjd verkligen eftersom jag växt ut min gamla gitarr. Jag har dock fått mer än en gitarr så jag tänkte lägga upp lite bilder imorgon på resten. Ska visa lite bilder från själva konfirmationen också när mamma har lagt över bilderna hon tagit :)


Johanna

åh va fint med en gitarr, skulle vilja ha en!

Datum: 2011-04-17 | Tid: 22:10:10 |
Hemsida: http://worldspin.blogg.se/
N A T H A L I E

Älskar bilderna du har på sidorna, sjukt fina!

Glad påsk :)

Datum: 2011-04-17 | Tid: 22:10:10 |
Hemsida: http://torpenbergs.blogg.se/
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Var det något mysigt som låg i påskäggen ? (:

de äggen som tog min uppmärksamhet var de som gjorde ont i stocken!

Datum: 2011-04-17 | Tid: 22:10:10 |
Hemsida: http://feliciaaulen.blogg.se/
Linnea Sjöström

Jättefin fotoblogg du har! Superduktig på att fota och tar jättefina bilder :) Tycker din blogg är bra, så följer den nu med bloglovin :)



Vore kul om du kommenterade va du tycker om min blogg,mina bilder eller något annat. Jag har även fina tävlingar igång i blogen just nu, kanske något för dig :)



Datum: 2011-04-17 | Tid: 22:10:10 |
Hemsida: http://linneaasjostrom.blogg.se/












Trackback
Kajsa Bjäräng är mitt namn, jag är född -96 och är 16 vintrar gammal. Det här är min blogg där jag lägger upp bilder och delar med mig av mitt liv. Jag är en glad och sprallig tjej som lever i en stad som heter Falkenberg, jag går mitt första år på Estet Musik och älskar det. Låter lite som vilken blogg som hellst va? Men det är det inte, för den här bloggen är superdupermegaascool! Bli cool som mig? Klicka här!

KAJSABJARANG.BLOGG.SE
Du har nu hittat hit till min blogg som jag startade våren 2010. Sedan dess har det varit en fotoblogg, men fotointresset är inte längre lika stort och därför är detta nu bara en vanlig liten blogg. You only live once så bara läs lixom! xdd :PpppPPp


Vill du kontakta mig? Klicka här!


         

    2010
   Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2013
Januari Februari






alla bilder ifrån tumblr.com