slide show

Tell the world that I comming home


Bilderna är tagna med min kompaktkamera :)

Hemma igen efter den bästa resan i mitt liv!
Jag har haft det så otroligt bra! Jag har vart i Hemsedal i en vecka, en resa som annårdnades av skolan, alla som ville vara med fick anmäla sig osv. Jag och några kompisar anmälde oss och jag känner verkligen att det var värt alla pengarna! Jag har haft den roligaste veckan i mitt liv. Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort! Åh saknar det redan...

Jag (tilsammans med mina sjuka kompisar) har:
spottat på folk från liften, hehe
åkt efter folk
sett älgar
vurpat så många gånger så jag inte kan räkna
åtk offpist
mysit
druckit varm choklad
åt 20 timmar buss (sammanlagt)
träffat och lärt känna en massa nya människor (alla har verkligen vart som en familj!)
skrattat som fan!
har gjort en massa mer men orkar inte skriva allt,

Konstigt nog har jag inte längtat hem ett skit!
Bara gråtit (inte bokstavligen) över hur många dagar det är kvar... Men nu är jag iaf hemma och ikväll ska jag träffa tjejkompisarna som jag har saknat helt otroligt mycket! Nu har jag verkligen bildbrist men det ska jag nog ändra på, har en fotografering som snart ska planeras in, kul! :)

JENNIFERFOTON

Vilka fina bilder :)

Datum: 2011-02-26 | Tid: 13:22:57 |
Hemsida: http://jenniferfoton.blogg.se/
louise

världens underbaraste vecka! :')

Datum: 2011-02-26 | Tid: 13:22:57 |
Hemsida: http://bernstromlouisee.blogg.se/
Emma K

Den översta bilden till vänster är grymt fin! :)

Datum: 2011-02-26 | Tid: 13:22:57 |
Hemsida: http://emmakarlssson.blogg.se/












Trackback
Kajsa Bjäräng är mitt namn, jag är född -96 och är 16 vintrar gammal. Det här är min blogg där jag lägger upp bilder och delar med mig av mitt liv. Jag är en glad och sprallig tjej som lever i en stad som heter Falkenberg, jag går mitt första år på Estet Musik och älskar det. Låter lite som vilken blogg som hellst va? Men det är det inte, för den här bloggen är superdupermegaascool! Bli cool som mig? Klicka här!

KAJSABJARANG.BLOGG.SE
Du har nu hittat hit till min blogg som jag startade våren 2010. Sedan dess har det varit en fotoblogg, men fotointresset är inte längre lika stort och därför är detta nu bara en vanlig liten blogg. You only live once så bara läs lixom! xdd :PpppPPp


Vill du kontakta mig? Klicka här!


         

    2010
   Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2013
Januari Februari






alla bilder ifrån tumblr.com