slide show

One Three Hill


Vet inte riktigt om jag vågar putta in cdn....
Jag vet att jag kommer bli beroende men jag vet inte om jag har tid till det. Jag har en massa plugg och det går precis ihop nu, hur skulle det då bli om jag började kolla oth... Jag har matteprov imorgon också som jag måste plugga på, men ett avsnitt hinner jag nog med!

Vet inte riktigt vad detta inlägget handlade om, huvudet är tomt på ord och galleriet slut på bilder...

Anna Johansson Fotoblogg

Säger bara en sak Kajsa Putta in CD:N!! :Ddu komme rälska det!

Datum: 2011-03-31 | Tid: 19:11:00 |
Hemsida: http://annassfoto.blogg.se/
ANTON - målet att bli fotograf

one three hill äger! :)

Datum: 2011-03-31 | Tid: 19:11:00 |
Hemsida: http://antonsfoto.webblogg.se/
hejh

Älskar one three hill! :D

Datum: 2011-03-31 | Tid: 19:11:00 |
NRphotos

One three hill är bäst!

Datum: 2011-03-31 | Tid: 19:11:00 |
Hemsida: http://[email protected]












Trackback
Kajsa Bjäräng är mitt namn, jag är född -96 och är 16 vintrar gammal. Det här är min blogg där jag lägger upp bilder och delar med mig av mitt liv. Jag är en glad och sprallig tjej som lever i en stad som heter Falkenberg, jag går mitt första år på Estet Musik och älskar det. Låter lite som vilken blogg som hellst va? Men det är det inte, för den här bloggen är superdupermegaascool! Bli cool som mig? Klicka här!

KAJSABJARANG.BLOGG.SE
Du har nu hittat hit till min blogg som jag startade våren 2010. Sedan dess har det varit en fotoblogg, men fotointresset är inte längre lika stort och därför är detta nu bara en vanlig liten blogg. You only live once så bara läs lixom! xdd :PpppPPp


Vill du kontakta mig? Klicka här!


         

    2010
   Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2013
Januari Februari






alla bilder ifrån tumblr.com