slide show

HEJ Å HÅ!

Kajsa var namnet
Minns ni mig? Knappast va? Med tanke på att det var ca ett år sedan jag la ett inlägg här senast så förväntar jag mig inga svar på mina ekon... hehe. Har tänkt dra igång det här med bloggandet igen, tänkte det kunde vara lite kul. Bloggen kommer kanske inte riktigt se ut som den gjorde förr med bilder o sånt för intresset är inte lika stort men kommer fylla raderna med andra saker istället.. (vadfandå!?!!)
 
Vad har hänt på ett år?
Checka mitt supersnygga collage så har ni lite av varje! Börjat första året på Estet Musik på Falkenbergs Gymnasieskola och det mina vänner, är det bästa valet jag gjort i mitt liv! Har även hunnit bege mig en weekend till london, hängt med min fina bästis (töntigaste ordet som finns typ älskar att säga de) en hel del, spelat fotboll med finaste laget och slutat nian, bra ordning det blev nu... Men vem fan bryr sig, som om något kommer läsa detta ändå.
 
Gamla bilder i headern o presentationsbilden på sidan än så länge, måste fixa nya nån gång när jag orkar.. kan ta ett tag, vänj er säger jag bara! ;)

Cornelia

HEEEJ KAJSIIII

Svar: HEEEEEEJJ MIN SKÖNAAA!
Kajsa Bjärängs fotoblogg

Datum: 2013-02-17 | Tid: 17:40:00 |
Hemsida: http://corneliapettersson.blogg.se
Hamster

Hej, vad kul att du är tillbaka! Din bästis verkar vara helt underbar...

Datum: 2013-02-17 | Tid: 17:40:00 |












Trackback
Kajsa Bjäräng är mitt namn, jag är född -96 och är 16 vintrar gammal. Det här är min blogg där jag lägger upp bilder och delar med mig av mitt liv. Jag är en glad och sprallig tjej som lever i en stad som heter Falkenberg, jag går mitt första år på Estet Musik och älskar det. Låter lite som vilken blogg som hellst va? Men det är det inte, för den här bloggen är superdupermegaascool! Bli cool som mig? Klicka här!

KAJSABJARANG.BLOGG.SE
Du har nu hittat hit till min blogg som jag startade våren 2010. Sedan dess har det varit en fotoblogg, men fotointresset är inte längre lika stort och därför är detta nu bara en vanlig liten blogg. You only live once så bara läs lixom! xdd :PpppPPp


Vill du kontakta mig? Klicka här!


         

    2010
   Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2013
Januari Februari






alla bilder ifrån tumblr.com