slide show

you've got a lot to say, for the one that pushed me away

En bild på en konstig men helt ok meckapär till person
Tog bilden i somras, skulle bara kolla ljuset inför fotograferingen men detta blev min favoritbild av dem alla, lite redigering kan göra susen ibland! Tycker bilden visar mycket mer än bara en lasbil och en flicka, för mig beskriver den mer än tusen ord (poetiskt kajjan)... tack! Övningskörde tidigare idag, kan vara bland det roligaste i livet just nu haha, så sjukt kul verkligen, blir aldrig trött på de hehehhe fast vissa saker är lite svåra och måste slipas på typ som att rivstarta, kärringstop in my heart <3 <3

Hamstern

Det var en vacker bild!! Men som man säger "snygga modeller ger bra bilder"!!!

Svar: haha ja de sägs ju de, därför hamstern fick ställa sig med ryggen mot kameran :PppPpPpP
Kajsa Bjärängs fotoblogg

Datum: 2013-02-25 | Tid: 22:26:55 |












Trackback
Kajsa Bjäräng är mitt namn, jag är född -96 och är 16 vintrar gammal. Det här är min blogg där jag lägger upp bilder och delar med mig av mitt liv. Jag är en glad och sprallig tjej som lever i en stad som heter Falkenberg, jag går mitt första år på Estet Musik och älskar det. Låter lite som vilken blogg som hellst va? Men det är det inte, för den här bloggen är superdupermegaascool! Bli cool som mig? Klicka här!

KAJSABJARANG.BLOGG.SE
Du har nu hittat hit till min blogg som jag startade våren 2010. Sedan dess har det varit en fotoblogg, men fotointresset är inte längre lika stort och därför är detta nu bara en vanlig liten blogg. You only live once så bara läs lixom! xdd :PpppPPp


Vill du kontakta mig? Klicka här!


         

    2010
   Januari Februari Mars April
Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2011
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2012
Januari Februari Mars April Maj Juni Juli Augusti September Oktober November December

2013
Januari Februari






alla bilder ifrån tumblr.com